Skift til Jutlander Bank

Det skal være nemt at skifte bank. Derfor klarer vi arbejdet for dig, så du kan nøjes med at nyde den gode beslutning.  

Telefon

Vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank

Jo bedre vi kender dig som kunde, jo bedre en bank kan vi være for dig. Vi lytter med åbent sind og gør altid vores bedste for at gøre en positiv forskel.

Selvom vores afdelinger har faste åbningstider, kan du altid maile, ringe eller sms’e til din personlige rådgiver. Vi tager desuden gerne hjem til dig og mødes dér - også uden for “normal” åbningstid.

Sådan bliver du kunde

Trin 1:

Konkakt os og book et personligt møde med en rådgiver i en afdeling tæt på dig (find afdeling her).
Du skal bruge legitimation og NemID til mødet. 

Trin 2:

Hvis vi er det rette match, opretter vi dig som kunde.
Du vil derfor modtage dokumenter, som skal underskrives i Netbank. 

Trin 3:

Du modtager dit nye betalingskort og den tilhørende kode, og giver din rådgiver besked. 

Trin 4:

Du flytter dine penge over til din nye konto og begynder at bruge dit nye kort. 

Trin 5:

Vi lukker dine gamle konti og giver dig besked. 

Kontakt os allerede i dag 

Hvis du har brug for en snak om dine planer om at skifte bank, er vores rådgivere klar til at hjælpe.

Vi hjælper gerne med at føre dit bankskifte ud i livet, og sørger for al papirarbejdet. 

Privat- eller erhvervskunde?

Vælg herunder, om du ønsker at blive kunde i en af vores privatkundeafdelinger og/eller erhvervskundeafdelinger. 

Du bliver navigeret videre til en formular, som du skal udfylde med dine kontaktoplysninger.

Så kontakter vi dig hurtigst muligt. 

Hold dig opdateret på økonomi og finans
Hvis du oplyser din mail i feltet, giver du tilladelse til, at Jutlander Bank må sende dig nyhedsbreve og andet, vedrørende vores ydelser, pr. mail og behandle dine personoplysninger i overensstemmelse med vores vilkår for behandling af personoplysninger. Samtykket kan altid trækkes tilbage ved at kontakte os. Læs vores privatpolitik her.

Læs vores privatlivspolitik her